top of page
  • adminblog

Afla ce tip de crema este potrivita pentru tenul tau


Recunosc, la inceput am fost foarte incantata si dornica sa o probez, fiind o crema “high-class” dar entuziasmul mi-a scazut pe masura ce o aplicam.


Este foarte adevarat ca hidrateaza, dar tenul ramane mult prea gras/uleios chiar daca aplic o cantitate mica, plus ca am impresia ca este putin comedogena (m-am trezit cu ceva pori iritati dupa doar doua zile de utilizare). 


Eu am varianta pentru orice tip de ten…nu vreau sa-mi inchipui cat de grasa este cea pentru ten uscat…

Mirosul este placut, nu deosebit, crema continand o combinatie de ingrediente pe baza de plante speciale pentru a relaxa (un fel de aromoterapie pe baza de crema ).


Probabil pentru un ten normal, cu mai putine probleme ar putea fi o crema OK, insa nu o recomand pentru tenurile grase sau asfixice.

Crema se gaseste in magazinele de specialitate, la un pret de aproximativ 250 RON.


1 view

Recent Posts

See All

Afla cum sa eviti greselile de machiaj

Fond de ten prost ales si aplicat numai pe fata. Machiaj experimental :p Splash News Si ce cap frumos rasare… Din categoria oh shit:

bottom of page